четвер, 28 листопада 2013 р.

Особистості: Борису Євгеновичу Патону-95


Борис Євгенович належить до сотні видатних українців,адже він не тільки видатний український учений,керівник,моральний авторитет нації. У 1962 році він став президентом Національної академії наук України і очолює її досі.Його науковий напрямок-зварювання,металургія та технології металів. 27 листопада 2013 року Борису Євгеновичу виповнилося 95 років.
«Я пишаюсь, що мої предки були люди гідні! Патони завжди вірно служили Батьківщині. Я отримав від предків головне — сплав характеру. Це чесність і любов до незалежності, це гордість, несумісна з підлабузнюванням, це вимогливість до себе й фанатична наполегливість у здійсненні наміченої мети! Це моя спадщина, і кращого мені не треба!» Детальніше про життєвий шлях ученого тут...

Немає коментарів:

Дописати коментар